הותקפו באכזריות לפני שבועיים – הפורעים לא נעצרו

בנצי לייזרוביץ No Comments on הותקפו באכזריות לפני שבועיים – הפורעים לא נעצרו

לפני שבועיים זוג יהודי אשר היה בדרכו ללידה בבית החולים הדסה הר הצופים נכנס בטעות לשכונת עיסאוויה והותקף בידי פורעים ערבים. ארגון חוננו פנה למפקד מחוז ירושלים במשטרה בבקשה כי יעצרו את הפורעים ואף יערבו את השב"כ בחקירה. עו"ד חיים בלייכר מחוננו: "האירוע הזה צריך לזעזע את "אמות הספים". אנו מצפים ממדינת ישראל לדאוג לענישה של הגורמים שהיו חלק מהתועבה הזאת בין במעצרים בין בענישה מנהלית"

צילום: Jamal Awad/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו פנה במכתב למפקד מחוז ירושלים במשטרה בבקשה כי המשטרה תפעל לעצור את הפורעים אשר תקפו באבנים ובירי זיקוקים זוג יהודי שהיה בדרכו ללידה בבית החולים הדסה הר הצופים ונכנס בטעות לשכונת עיסאוויה. איש מהפורעים לא נעצר עד כה.

במכתבו מתאר עו"ד בלייכר את האירוע הקשה: "מרשיי זוג צעיר, נסעו ברכבם יחד עם תומכת לידה ללידת בנם השלישי בביה"ח הדסה הר הצופים, לאחר שמרשתי חשה צירי לידה. בשל שינויים בכבישים בהר הצופים טעה מרשי באחד הפניות ונכנס לשכונת עיסאוויה .ברגע שמרשי הבין שטעה הוא שאל צעירים בני מיעוטים כיצד להמשיך לכיוון בית החולים והללו הטעו את מרשיי בכוונה וסמנו להם להמשיך למקום שהכניס אותם יותר לעומק השכונה. בשלב מסוים הבחין בן מיעוטים מבוגר והורה להם לבצע פניית פרסה ולבוא אחריו כדי להוציא אותם משם. ברגע שמרשיי החלו לפרסס החלה מתקפה מאורגנת כנגד מרשיי, כאשר עשרות מחבלים ה חלו לידות אבנים ולירות זיקוקים בכינון ישר לעבר מרשיי".

"אחד המחבלים פתח את הדלת, תפס את ראשו של מרשי והחל להכותו בעוצמה בפנים בעורף ובגב. אך בנס הצליח מרשי לאחר מאבק להדוף את המחבל ולהתחיל בנסיעה. במהלך הנסיעה הושלכו לעבר הרכב מטרי אבנים וזיקוקים. אחד האבנים ניפץ את השמשה האחורית והעיף זכוכיות רבות על מרשתי ועל תומכת הלידה שהייתה איתם ברכב. מרשי, בתושייה רבה הצליח לחלץ את הרכב ולהגיע לבית החולים, משם הזעיק אחד האזרחים במקום את כוחות המשטרה", תיאר בלייכר.

עו"ד בלייכר מדגיש במכתבו את חשיבות מעצרם של הפורעים למען השבת הביטחון של תושבי האיזור ומבקש לערב את השב"כ בחקירת האירוע: "לא יתכן שבעיר הבירה זוג שמגיע ללידה בבית חולים עובר ניסיון רצח המוני שכזה. אירוע אכזרי מסוג זה אסור שיעבור ללא מיצוי דין עם המחבלים חרף הקשיים להשגת ראיות. אנו מוקירים את פעילות המשטרה ובפרט את פעילותה הנחרצת של תחנת שלם. אך בשל חומרת האירוע אבקש לחקור את האירוע אף באמצעות השב"כ תוך הפעלת כלל הכלים הקיימים לרשויות המדינה לשם מלחמתם בטרור. יש לראות אירוע זה כאיום אסטרטגי על חיינו ולפעול בכל העוצמה כנגד האחראים למעשי נבלה אלו, כולל הפעלת כלים מנהליים כנגד החשודים ואף כנגד השכונה שרובים מתושביה שותפים ותומכים במעשים בלתי אנושיים אלו", כתב בלייכר.

עו"ד בלייכר מסר: "מדובר באירוע לינץ' אכזרי עם השלכות מורליות על כלל אזרחי המדינה. זוג בדרך ללידה כשהאישה כורעת ללדת נקלע כאשר התוקפים מודעים להיותם בדרך ללידה בוחרים לבצע בהם לינץ'. בעוד האישה מתמודדת עם צירי לידה היא צריכה להתמודד עם חבורת פורעים רצחניים שמנסים לרוצחה נפש אותה, את בעלה ואת התומכת לידה. אירוע כזה אסור שיעבור בשקט. האירוע צריך לזעזע את "אמות הספים". אנו מצפים ממדינת ישראל לדאוג לענישה של הגורמים שהיו חלק מהתועבה הזאת בין במעצרים בין בענישה מנהלית".



0 תגובות